074-710-74-26

* הזמנות שולחנות שוק החל מ 2000 ש"ח

דוכני מזון לאירועים

כשהם מעוצבים היטב ומזמינים ויפים וטעימים, דוכני מזון לאירועים יכולים לשדרג את החוויה. לאירועים מכל הסוגים, בטעם נפלא וצבעוניות חסרת פשרות, הזמינו את "קייטרינג מקרוניז". מאחורינו ניסיון רב בהקמה ותפעול של דוכני מזון מגוונים, לאירועים מכל הסוגים. למי מתאימים הדוכנים שלנו, למשל:
  • אירועים משפחתיים קטנים.
  • אירועים גדולים ושמחות כגון בר מצווה או בת מצווה. דוכנים מתוקים לחתונות.
  • אירועים עסקיים, אירועי חברה וימי גיבוש.מספקים את השירות גם למיטב החברות מהגדולות במשק. השירות מתאים גם לחברות בסדר גודל של הפניקס, וכדומה.
דוכנים לאירוע מדהימים - בערכים של קייטרינג מקרוניז

בכל דוכן מזון, בכל אירוע, בכל מסיבה ולכל מטרה, אנו דוגלים בכמה דברים עליהם לא נוותר לעולם. הראשון הוא איכות חומרי גלם, ללא פשרות. משום שחומרי הגלם הטובים הם הבסיס לכל מנה.

קיש, ברוסקטה, טלטלט, סלט, קינוח מתוק. הערך השני, גמישות וחיבור ללקוח. אנו מציעים דוכנים מובנים להנאתכם, אך תמיד יכולים לבצע שינויים והתאמות, על מנת שתחוו את הכל בדיוק כפי שרציתם. יחד עם זאת, אנו מציעים גם את המקוריות, הניסיון וחווית השירות המכסימלית, שבעזרתם אנו מעצבים לכם חוויה טעימה להפליא. דוכנים יפים, יצירתיים, צבעוניים, טעימים – בסטנדרט הגבוה ביותר.

למה בעצם דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים, קטנים וגדולים סוגרים לכם את הפינה בצורה הכי אלגנטית שאפשר. אתם לא צריכים להתחיל לבשל לאורחים שבאים לעליה לתורה של הבן או למסיבת החינה. גם לאירועים עסקיים, זהו פתרון אלגנטי וטעים, שמוסיף לאווירה נינוחה ונעימה.

בדוכנים, לא רק הטעם מדבר. הכל כמובן טעים מאוד, אבל כל התהליך שמסביב הופך לחלק מהעניין. דיילי ההגשה שמכינים צלחת טעימה, מסודרת וצבעונית. האנשים שבזמן ההמתנה משוחחים בנעימים ומתרשמים מכל הטוב שיש להציע.

הביקוש לדוכנים יפים ומלאים כל טוב הולך מאוד חזק כיום, בתנאי שהכל מתוקתק ברמה הכי גבוהה. ואת כל זה, אנו עוטפים עבורכם בחבילה מפנקת במיוחד. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ונספר לכם אילו סוגים של דוכנים ואילו מנות טעימות וצבעוניות נוכל להביא עד אליכם. ספרו לנו על האירוע, על מספר המשתתפים, על מה שאתם אוהבים.

 

מאמרים נוספים:

מגשי אירוח
שולחן שוק
דוכני מזון לאירועים

להזמנת קייטרינג מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 

צור קשר

phone6, phone, contact, telephone, support, call
envelop, envelop, mail, email, contact, letter
location6, location, map, marker, pin

המלאכה 4, אור יהודה | המקום נגיש

נייוט מהיר

074-710-74-26

מגשי אירוח
קייטרינג ואירועים
אירועים עסקיים
הצעות לתפריטים

מידע שימושי

כשרות
רשיונות
מי אנחנו
בלוג


להזמנת קייטרינג מלאו את הטופס

​ ​